Cenaclul Virtualia – editia a Zecea

Iata ca am ajuns la editia a Zecea a Cenaclului Virtualia. Sunt 5 ani si jumatate de la prima editie. Ma bucur ca lumea inca mai doreste sa vina la Iasi la cenaclu si ne-a dorit, in tot acest timp. Pentru ca este o editie rotunda, dorim sa tiparim o antologie de exceptie. Daca nu mai apar alte modificari, cenaclul va avea loc pe 13 20 decembrie 2008, incepand cu ora 16, la Iasi.


Scriitorii care doresc sa participe sunt asteptati cu texte pentru volum. Conditii: fisier MS word, format A5, font Times New Roman 12, diacritice, maxim 5 texte din care juriul cenaclului va alege pe cele mai potrivite, pentru a fi incluse in antologie. Textele se vor trimite in fisier atasat, pe adresa: cenaclul_virtualia@yahoo.com , pana la data de 20 noiembrie 2008.


Membrii juriului:

Eugenia Reiter

Liviu Nanu

Alina Manole

Programul cenaclului se va definitiva pe parcurs si va fi anuntat in cursul lunii decembrie.


Va asteptam cu drag si inspiratie!

27 comentarii

  1. Andu Moldovan said,

    Octombrie 10, 2008 la 11:13 pm

    Felicitari si la cat mai multe aniversari. I wish you live forever.

  2. virtualia said,

    Octombrie 10, 2008 la 11:24 pm

    Multumim, Andu! Te asteptam la cenaclu!

  3. florian silisteanu said,

    Octombrie 11, 2008 la 1:18 am

    draga juriu sa stii ca anul acesta doresc sa ma arat in fatza ta.am pus in gandul meu sudoare de piatra si am scris poeme asa ca daca dumneata o sa gasesti cuvenit un merit promit sa ma aflu acolo in Iasul acesta acela lumesc.pe 13.
    florian silisteanu

  4. dant said,

    Octombrie 11, 2008 la 8:50 am

    sarbatoare, mare sarbatoare! felicitari, multe bucurii sa va cuprinda cu acest minunat prilej!

  5. alma said,

    Octombrie 11, 2008 la 6:42 pm

    Florian, te asteptam cu drag si cu volumul :).

  6. alma said,

    Octombrie 11, 2008 la 6:43 pm

    Dan T :). Multumim pentru gandul bun, te asteptam cu tot drumul lung dintre noi. 🙂

  7. Vlad Turburea said,

    Octombrie 11, 2008 la 7:20 pm

    Deja am frisoane. Parca vad ca ne incurcam iar, Alina Manole, fie si in spatele garii din Iasi.

  8. anaivlis said,

    Octombrie 21, 2008 la 10:42 pm

    hei!
    am o intrebare…nu stiu sigur daca voi putea ajunge la cenaclul propriu-zis…pot insa sa trimit poezii pentru antologie?

  9. Sergentu Claudiu said,

    Octombrie 23, 2008 la 8:29 pm

    Spersa particip si eu

  10. alma said,

    Octombrie 27, 2008 la 10:52 am

    Cei care doresc sa participe la cenaclu si sa fie inclusi in volumul de cenaclu, trebuie sa trimita texte, conform regulamentului afisat in anunt.
    La cenaclu poate sa participe oricine si fara sa fie inclus in volum.
    Includerea in volum este legata de participarea la cenaclu, exceptie facand scriitorii din strainatate.

    Va asteptam cu drag!

  11. Noiembrie 4, 2008 la 7:08 pm

    ce frumos

    e curat aici

    ca la inceput pe site

    mai stii nu?

    fondul verde

    si penele

    sa va dea dumnezeu sanatate

    mi’a placut si juriul

  12. Noiembrie 6, 2008 la 10:11 am

    vreau sa zic

    asa un juriu mi-as dori si la Judecata de Apoi

    parca va si vad

    Liviu – Anubis

    Tu – Maat – Adevar-Dreptate

    si Nia – poate Isis, nu-mi dau seama

    sa ne vedem cu bine

    poate in Sekt Hotep

  13. Noiembrie 6, 2008 la 11:17 am

    si tu Maat

    cu pana din par sa-mi cantaresti pacatele

  14. Noiembrie 6, 2008 la 12:42 pm

    si totusi, o zei

    maximum e substantiv

    iar maxim e adjectiv

    iar eu

    numai citind primele doua texte, cel cu virtualia si cel cu concursul de poezii

    am gasit o data

    „maxim 5 texte”

    si a doua oara

    maxim 5 texte

    poezii in numar de „maxim 10”

    va rog corectati

    saru’ mana

  15. Noiembrie 6, 2008 la 12:43 pm

    si totusi, o zei

    maximum e substantiv

    iar maxim e adjectiv

    iar eu

    numai citind primele doua texte, cel cu virtualia si cel cu concursul de poezii

    am gasit o data

    „maxim 5 texte”

    si a doua oara

    poezii in numar de „maxim 10”

    va rog corectati

    saru’ mana

  16. Noiembrie 6, 2008 la 12:43 pm

    rog ignorati comentariul nr 14

    gata

  17. Anonimul said,

    Noiembrie 7, 2008 la 2:48 pm

    Editia aceasta are o tema anume?

  18. alma said,

    Noiembrie 7, 2008 la 10:19 pm

    Inger gri 🙂 Nu are nici o tema, dar am putea scrie despre a zecea oara cand ne intalnim la Iasi unde te asteptam! 20 decembrie.

  19. Noiembrie 15, 2008 la 3:33 pm

    🙂 ce frumooooos… o sa mai fie piscoturi d`alea bune?

  20. alma said,

    Noiembrie 17, 2008 la 12:46 am

    Anonimul, nu are o tema anume, poti alege tu o anume tematica pentru textele tale. Te asteptam!

  21. alma said,

    Noiembrie 17, 2008 la 12:52 am

    Hutzu! Nu ti-am zis deja ca ai deja pregatita o sacosa intreaga cu prajituri si piscoturi si ce a mai ramas de la cenaclurile trecute? =))

  22. alma said,

    Noiembrie 17, 2008 la 10:56 am

    Vlad Turburea! Te asteptam in spatele garii din Iasi. 🙂 Chiar daca va fi zapada cat gara :).

  23. virtualia said,

    Noiembrie 18, 2008 la 4:04 pm

    Va reamintim ca mai sunt 3 zile pana la data limita de trimitere a textelor pentru volumul de cenaclu. Va multumim!

  24. danabanu said,

    Noiembrie 30, 2008 la 11:12 am

    abia aştept să vin, sper să fie brăduţ şi anul acesta, acum 2 ani a fost şi brăduţ şi au fost şi 2 moşi(nanu şi bobadil), musai trebuie să fie şi anul acesta brăduţ şi moşi, altfel nu se poate!:)

    să ne vedem cu bine şi sănătoşi, dragilor

    pişcoturi? ce pişcoturi? unde sunt pişcoturi? vreau şi eu pişcoturi! am zis
    :))

    salut

  25. Decembrie 7, 2008 la 12:10 pm

    Vă salut, în 6 decembrie am trimis textele, ştiu că este târziu dar…poate am noroc.

    Vă urez mult succes

  26. virtualia said,

    Decembrie 17, 2008 la 4:56 pm

    Multumim, va asteptam la cenaclu, sambata!

  27. Iunie 17, 2013 la 1:38 pm

    It’s really a cool and helpful piece of info. I’m glad that
    you shared this helpful information with us. Please stay us informed like this.
    Thanks for sharing.


Lasă un răspuns

