Virtualia a XII-a la Iasi, decembrie 2010

Anunt si eu in al doisprezecelea ceas, Virtualia XII :).

Sa zicem, ora 16 de sambata, 11 sau 18 decembrie 2010. Daca gasesc sala de la Pod Pogor libera, alegeti voi data cenaclului.

Maine aflu despre sala. Daca vreti la Anticariatul Grumazescu, unde am tinut anul trecut, trec maine pe acolo sa il intreb.

Abia azi mi s-a facut un dor sublim de Virtualia. Poate pentru ca a nins peste Moldova.

Nu cred ca mai avem timp de volum, il lasam sa il facem in tihna.

Contact: cenaclul_virtualia@yahoo.com (nu ma sunati pe nr. vechi de telefon, nu le mai folosesc deocamdata).

Va astept cu drag la Iasi, la un cenaclu restrans sau nu, de criza sau nu, dar sigur de suflet si literatura.

4 comentarii

  1. paul said,

    Decembrie 10, 2010 la 6:37 pm

    alina,
    pe ce data se tine pana la urma cenaclul?

  2. paul said,

    Decembrie 10, 2010 la 6:40 pm

    daca ai un afis, il asptept pentru promovare.

  3. alma said,

    Decembrie 11, 2010 la 2:39 am

    Paul, a ramas pentru 18 decembrie, sambata, la ora 16.
    Afisul este inca in lucru, o sa il postez curand si ti-l trimit pe email.
    Va astept cu drag!

  4. Serban said,

    Decembrie 20, 2010 la 3:01 pm

    Alma, ma bucur mult si te admir pentru ca ai facut acest efort pe ultima suta de metri. Ramai cea mai… adevarata!

    Eu n-am venit.

    De fapt, ai vazut ca n-am venit…

    poate pentru ca trupul acesta, in care stau inchis, a mai invins o data

    insa razboiul nu s-a incheiat

    asadar: SA NINGA!


Lasă un răspuns

