Cenaclul Virtualia – ediţia a XIII-a

Au trecut mai bine de opt ani de la prima ediţie a Cenaclului Virtualia, din aprilie 2003 şi am ajuns, anul acesta, la ediţie a XIII-a şi la al nouălea volum de cenaclu.

Cu toată „criza economică” şi criza mea de timp din ultimii ani, venirea toamnei, la Iaşi, îmi bate la poarta gândurilor să pun pe roate o altă ediţie a cenaclului Virtualia şi, pe plan secundar, alte preocupări, chiar şi profesia, până ce nu „gătesc”, cum se cuvine, volumul şi cele trebuinciose, pentru ca Virtualia să fie şi mai frumoasă, cu trecerea anilor.

Am avut noroc de oameni care m-au ajutat, m-au înţeles şi m-au susţinut întru poezie şi cultură, în organizarea Virtualiei, în fiecare an, şi am să numesc aici, în primul rând, pe Vlad Turburea – poetul şi omul de artă, din imaginaţia căruia noi avem copertele şi afişele de cenaclu.

Mulţumiri prietenilor şi scriitorilor, de departe, Luminiţa Suse, Silvia Bitere, Maria Dobrescu, Roxana Sonea, Eugenia Reiter, Daniela Florea, Silvia Caloianu, Dan Tristian, Andu Moldovan, Constantin Martin, Laurenţiu Belizan şi ieşenilor Maria Prochipiuc, Gabriela Petrache, Mariana Prihor, Vlad Nanie, Gabi Rotaru (de la TeleM) şi, nu în ultimul rând, familiei mele, care, ca orice familie de scriitor, trebuie să suporte hachiţele aceluia… cred că scriitorii şi, în general, oamenii de artă sunt cei mai dificil de suportat.

Mulţumiri lui Virgil Titarenco – poetul, prietenul şi omul aproape de sufletul Virtualiei – care, chiar la zece mii de km fiind de Iaşi, a fost mereu alături de noi şi mulţumiri site-ului Hermeneia.com pentru găzduire.
Lui Radu Herinean pentru că de pe site-ul poezie.ro am început.
Lui Rareş Petrişor de la TheChronicle, precum şi celor de la Radio Iaşi, Radio Lynx, Radio Stillonline, Iaşi TV Life, TeleM – pentru interviurile şi filmările de la Virtualia.

Mulţumiri gazdelor noastre de la Casa Pogor şi domnului Dumitru Grumăzescu – pentru găzduirea din real…

***

Cu toate aceste cuvinte de gratitudine în suflet, mă îndrept şi eu, vineri, 14 octombrie 2011 – zi de Mare Sărbătoare, ziua de Sf. Paraschiva, către Galeriile Anticariat Grumăzescu, începând cu ora 17, spre a mă reîntâlni cu voi, cei care veţi ajunge la Iaşi, întru poezie, muzică şi arte frumoase.

Intră cine vrea, rămâne cine poate!

 

 

 

 

4 comentarii

  1. silvia bitere said,

    octombrie 10, 2011 la 7:39 am

    Felicitări, Alina Manole! Felicitări, Vlad Turburea!
    Să vă fie într-un ceas bun călătoria spre o nouă toamnă. Ai în spate o echipă de oameni frumoşi! Toţi oamenii de artă sunt dificili, cusurgii, etc., dar în esenţă, fără de ei, lumea ar fi goală…

    Mult noroc, mamă Virtualia!

  2. octombrie 15, 2011 la 10:24 am

    felicitări, mă bucur să aflu despre performanţele acestui cenaclu.
    vă urez, în continuare, drum bun!

    Ottilia Ardeleanu

  3. Catalin Creanga IoAan said,

    octombrie 27, 2011 la 10:39 pm

    Mai fratilor..of..ce mult v-am cautat..Scuze..sunt Creanga Catalin Io Aan. cum pot sa dau de voi ?vreau sa particip la sedinte..cenacluri..Va iubesc ! Poate cineva sa ma contacteze la : x_tremechubro@yahoo.com ? Cu stima !!!!

  4. un nene said,

    octombrie 28, 2011 la 11:30 pm

    Multumim pentru gandurile bune! Cine doreste sa participe la editia urmatoare si deci sa afle noutati, se poate abona la acest blog.


Lasă un comentariu